Dag 12

14 september 2016

Vandaag was alweer de laatste dag en alles liep op schema. Wat is Noorwegen een prachtig land en dat op maar 1.5 uur vliegen. Wat hebben we genoten. 3 dagen zon, 2 dagen regen en de rest bewolkt met een beetje zon. 3 keer het noorderlicht gezien. Niet helder maar toch gezien. Bedankt dat jullie ons wilden volgen. Misschien tot een volgende keer.

1. M. stamtr:
    14 september 2016
    Wat fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad, bedankt voor de mooie foto's en verhalen tot gauw groetjes x x
  2. Peter en Ilse Verboom:
    14 september 2016
    Bedankt dat we jullie mochten volgen! En fijn dat jullie nu weer veilig thuis zijn. Geniet nog even van een zonnige warme dag!!
  3. Joline:
    14 september 2016
    Ik heb genoten van jullie reisverslag en van de foto's! Noorwegen staat zeker op mijn verlanglijstje.
  4. Piet & Jeanette:
    15 september 2016
    Heb het met plezier gelezen en de foto's gekeken. Jammer dat het al weer voorbij is voor jullie. Maar je kunt terug kijken op een leuke vakantie !
  5. Corrie en Andre:
    15 september 2016
    Tja........... We weten wat je bedoelt Martine.
    Goeie terug reis en dan na genieten van al je mooe fotoos.
  6. Gerberdien:
    15 september 2016
    Kom goed thuis. De herinneringen zitten in the pocket. Leuk dat wij ook stukjes mee konden genieten .
    Gr Gerberdien
  7. Coby Boere:
    Ik heb eigenlijk maar 1 woord te zeggen voor dit dagelijkse verslag, BEDANKT
  8. Dies & Truus:
    15 september 2016
    Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie gehad hebben. Bedankt dat we jullie mochten volgen, hele mooie foto's!