Dag 9

11 september 2016

Vandaag van Harstad naar Stamsund gevaren. Het mooiste stuk van de reis met het slechtste weer. In het hurtigruten museum geweest en bij de trolfjord. De trolfjord zijn we niet ingevaren omdat de kapitein het niet aandurfde vanwege het weer. De fjord is 3 km land en 60 'm breed. De bergen waren zo'n 800 'm hoog.

1. Peter en Ilse Verboom:
    12 september 2016
    Jammer dat je er niet in gevaren bent. En natuurlijk ook jammer van het slechte weer. Maar t ziet er wel echt heel mooi uit. Geniet er nog even van!!
  2. Corrie en Andre:
    Erg jammer dat je door het slechte weer die Trollfjord niet door kon varen, schijnt idd echt het mooiste stukje tezijn hebben we gehoord. Balen zeg. Maar hee, dan maar een keer revanche nemen. Fijne dagen nog!
  3. Dies & Truus:
    12 september 2016
    Hé wat jammer dat het weer steeds zo'n spelbreker is op jullie reis.
    Geniet er nog even van xx
  4. Gerberdien:
    12 september 2016
    Ach dat is eigenlijk jammer als het daar zo mooi is maar hee dit ziet er al prachtig uit. Geniet ervan zal maat niet zeggen dat het hier schitterend weer ach toch gedaan.
    Doe voorzichtig en veel plezier nog.
    Gr Gerberdien
  5. Coby Boere:
    12 september 2016
    Zo wat mooi , ach ja het weer Mum wat zal ik daar over zeggen , maar niets meer . geniet van alles wat kan , Super mooi daar !!!! Bedankt
  6. Renate & jan paul:
    Mooi uitzicht weer!!!!!! Jammer dat jullie er niet doorheen gevaren zijn
  7. Henk en marianne de vries:
    12 september 2016
    zo zonde van het weer, maar geniet maar lekker van alles wat wel kan.
    zo te zien is het er prachtig.